Julbön i Järrestad kyrka

Gillesåret 2025 går mot sitt slut och traditionsenligt så var årets sista aktivitet julbönen.

Många bröder och systrar hade samlats i Järrestad kyrka för att njuta av stämningsfull andakt ledd av Mats Hagelin och Kerstin Graff. Det bjöds på vacker sång av Ulrika Rundqvist och Jonas Eklund

I Kyrkans hus i Simrishamn bjöds det sedan på macka med lax samt mandelmussla och kaffe. Gilleskören underhöll gästerna som också stämde upp i allsång.

Vi önskar alla bröder och systrar i vårt Gille en god jul och ett gott nytt år och vi ser fram mot att träffa er alla nästa år.